Sugar and spice

Första mars. Februari månad har verkligen gått väldigt fort. Man har nästan inte hunnit med. "Våren" har varit på besök några gånger för att sedan springa sin kos och "välkommna" vargavintern, igen. Konstigt hur vädret kan vara egentligen.
Men nu verkar iaf våren kanske vara här och förhoppningsvis kanske den tänker stanna med. Jag är döleds vintern nu. Halt och jävligt, peppar peppar så har jag inte ramlat och brytit någonting viktigt ännu iaf. Men man vet ju aldrig vad universum har som plan för mig. Skituniversum.
Ah well. Detta blev, som alltid, bara meningslöst pladder. Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Zabine - Wildasmami

Har inte tänkt på det faktist. hon sover ju på dagarna och på dagis också då självklart! Kanske ska ta och sluta med det! För de funkar verkligen inte med att hon gör så här på nätterna, man får lksom ingen normal sömn, man får bara hamna i dvala 0och sen vakna igen!!!



Fan va skönt att de funkade för er. ska absolut prova! Puss på dig sötnos!

2011-03-01 @ 18:38:50
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: ilona

du dom där klockorna, vart finns dom, länken var inte så himla bra tyckte jag. :-)

2011-03-02 @ 10:52:00

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0