Summer await

Nu kom jag ihåg att byta webbläsare iaf. (antecknar alla i sina anteckningsböcker?)

Idag vaknade vi ca 08,45 vilket var alldeles för sent naturligtvis. Frågade liten om hon ville stanna hemma med mamma idag och det ville hon ju :D Så idag har vi tagit ledigt!

Jag vet inte vad vi ska hitta på idag, kanske vara ute och prova längdskidorna? Skrutt har fått ett par längdskidor efter lillfaster, så vi kanske ska testa på att åka lite.

Annars då? Joo... Ska försöka få någon ordning i avloppet i duschen, kan vara lite små trevligt att kunna duscha utan att hela golvet i badrummet blir blött. Det är ju så himla mysigt att gräva runt där... Huvva!

Jag har inget mer att dela med mig av, så jag bjuder kanske på en bild ist?


Mitt gostroll när hon var 1 år. ♥

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Men sötaste sötaste sötnosen! Sååå liiiiiiten hon var! Kommer dock ihåg den tiden som att det tametusan var igår. Stortjejen!

2011-03-12 @ 00:23:57
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har fortfarande inte förstått att hon blivit så himla stor. Fina och underbara unge! <3

2011-03-12 @ 15:54:56
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0