The makeover

Idag har jag varit hos frissan.
Gick falle fint kan jag tala om.

Det hela började med att jag stressade iväg ca 10 hemifrån.
Jag skulle vara där 10,30 och det tar ca.... 5 saftiga minuter att powerwalka dit. (naturligtvis gjorde jag inte det, jag är ju lat men OM jag skulle ha gjort det så hade det tagit 5 minuter)
Hur som helst kom in och sa till den söta frisörskan "här ska vi göra ljust hår!" och såg att hon dog lite inombords.

Ni ska få se varför.


Sämst bild men ni får vara nöjda med det. Hur som helst, som ni kanske kan se så har jag haft röd(aktigt) hår ett tag. Jag är då alltså LJUS i botten EGENTLIGEN men jag gillar rött och min vän Erika tjatade så hemskt på mig.

Man kan ju inte just gå emot ens BFF som är starkare än en själv?

Hur som helst, det blev en avfärgning som fick göras...

Det var vääääldigt starkt. Jag fick blunda under hela proseduren (?) för att inte gråta ögonen ur mig.
Såhär såg det ut efter avfärgningen:

 

Jag ser ju nu att det inte syns hur... Orange/guld det är haha.

Ah well, i med en toning och vänta.

Sköljer ur toningen. Inser att det gjorde ungefär ingen nytta alls. Förutom på utväxten lixom. Ah well.

I med en NY toning, något mörkare. Jag satt ganska bekvämt i den där skölj-stolen ändå. Ryggmassage fick jag också haha. Skö-önt!

Hur som haver, här är resultatet av the makeover.

 


Whatcha think lovers!?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0