The sweetest thing

Jag älskar min söta goa morfar.
Ingen kan få mig att bli så himla GLAD bara genom att kliva in genom dörren.
Min morfar kan alltid få mig att skratta och han har så mycket roligt för sig.
Min morfar är någon som jag alltid oroar mig för, undrar vad han tänker och hur han känner.
Min morfar är en riktig mysfaktor i min tillvaro.
.
Jag älskar mig mysiga mormor.
Alla hennes funderingar kring jobbet, livet och allting runt om kring får mig alltid att le.
Vi tycker absolut inte lika hela tiden, men det gör ingenting. Vi kan diskutera ändå.
Alla mysiga fikastunder (dock för sällan) med en massa surr bara.
Min mormor har en ganska rolig humor faktiskt när hon släpper fram den sidan.
Min mormor finns alltid om jag behöver hennes stöd och hjälp.
.
.
Min mormor och morfar är de sötaste som går i ett par skor. ♥

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0