You played it to the beat

Uri Geller vilken skojare!
Så, nu var det sagt.
.
Ja, jag fick som sagt ett smärre sammanbrott på all jävla smågrus över hela lägenheten. Och brödsmulor. Och allt annat tjaffs. Jag får sånna ibland. Sammanbrott alltså. Va fan, jag är inte mer än människa.
.
Ah well. Kvällen har fortlöpt falle fint. Stumpan gav upp till slut. Sittandes bredvid mig i soffan medans jag pratade med BFF och dennes bror. De har just farit hem till sina boningar och jag lyssnar (like always) på musik och funderar på om jag ska ta och krypa till kojs snart.
.
I morgon blir det tidigt. Strax innan 8 kommer min fader och hämtar oss och sen får vi ta bilen in till Östersund.
.
Fan, måste ju betala räkningarna. Skit också.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0