2day

Idag har jag hunnit med följande;

Duschat innan tuppen ens vaknat.
Arbetat mellan 7-12
Hälsat på båda mina föräldrar.
Lagat ihop 10 matlådor till min bror
Ätit middag.
Dammsugit och skurat
Bråkat med trotsmonstret.
Vikt ihop all tvätt och stoppat på rätt ställe
Hängt en mini maskin tvätt innehållande till största delen strumpor i storlek 24.

Och där med funnit svaret på frågan om vart i hela friden alla dotterns strumpor tagit vägen. De låg i den lilla tvättmaskinen. Det fanns nog en tanke bakom att jag tvättat dem. Det var nog slut på strumpor i förrådet och därför skulle de tvättas. Eftersom jag redan blivit miljöskadad av arbetet så hade jag helt sonika glömt bort att jag tvättat alla dem. He. 

Annars då? Jovars, det knallar och går. Själv då?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0