Bannlys skiten!

Känsliga läsare varnas, detta inlägg kommer innehålla en jävla massa gnäll. 

  • Glassbils signalen. Finns det någonting som kan reta gallfeber på mig, så är det just den melodin.
  • Cyckel-klockor. Men varför används de över huvudtaget?! Okej i en stor stad där de efterblivna fotgängarna inte kan hålla sig ifrån cyckelbanan, men HÄR? Och den används inte "som den ska heller" nej, det finns idioter som använder den flititgt. Hela tiden.
  • Mopedister. Gaaaah. Jag avskyr dem. Verkligen. Usch. Fan om de bara kunde utrotas totalt med sina förbannade idiotiska saker som de tar sig fram med. Va fan.
  • Pollen. Vilket förbannade slöseri med energi det är att klia sig i ögonen 24/7 hela maj månad.
  • Tvätt-tider.
  • Det dåliga minnet som konstant gör att jag glömmer bort tvätt-tiden.

Så, det är lite som jag kände ett stort behov att gnälla på. I'm done.

Kommentarer
Postat av: sofie

aj lav jo to <3

2011-05-11 @ 21:51:30
URL: http://henrikssonn.blogg.se/
Postat av: Jannice

ler Ja du.., man kan bli irriterad!



svar: Men det e ju också jobbigt.. Undrar varför blogspot ska vara sån för!?

Ja..jag funderar fortfarande..men ska det krångla med att lämna kommentarer så känns det lite tråkigt..

2011-05-11 @ 23:12:21
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0