Chimär - Sara Varga

Jag kan inte minnas dina första ord
vad du sa eller om jag förstod
jag tror nog att jag var nån annanstans
i en värld där du inte fanns


så jag drömmer mig bort
till en plats där tiden står still
och jag önskar att jag
kunde få allt det jag vill
dig tätt intill
är allt jag vill


jag minns så väl den stunden som du gick
mina tårar, din sista blick
och jag minns så väl de orden som du sa
kanske skulle allt bli bra


så jag drömmer mig bort
till en plats där tiden står still
och jag önskar att jag
kunde få allt det jag vill
dig tätt intill
är allt jag vill


finns en plats i mitt hjärta
som bara tillhör dig
och den dagen du visst finns jag här
för dig


så jag drömmer mig bort
till en plats där tiden står still
och jag önskar att jag kunde få allt det jag vill
dig tätt intill
är allt jag vill

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0