Chooop!

Igår var en spännande kväll!

Jag, Eruuk och bror for till Träsk (hehe) för bror skulle på arbetet. Vi åkte via Sollefteå, grillom, lungvik, ut på gamla E4, vidare till nya E4 och sen in vid träsk. Vi for lite fel, det tog en jävla tid men vi kom fram. 

På vägen dit var det en massa skratt och liten släng av bitterhet men vägen hem var kantad av allvarliga samtal och en jävla massa skratt. Det var en kul kväll!

Kom hem vad 23 tiden och kikade på TV med syster en stund innan vi gick och la oss. Det var så mysigt att ha henne här, det måste vi göra om någon gång. Det är allt för sällan som bara jag och min fina lillasyster umgås. <3

Nu ska jag ge mig i kast med ytterligare ett uppdrag innan jag ska hämta skrutten kl 14. Sen blir det hem, förbereda middagen till flickorna innan jag börjar jobba kl 15. Ingen vila ingen ro!

Hejpa snyggingar!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0