D

Pust, nu har jag påbörjat nästa uppdrag, går ganska bra. 

Har dock tagit en paus för att skubba ned i tvättstugan och skifta maskiner och hänga lite kläder, ska nog ta med mig dammsugarslangen på vägen upp och dra av golven lite här. Sen blir det väl till att fortsätta innan jag ska på affären en snabbis och sen hämta stumpan. 

Tror jag ska ta med mig henne och fara upp till min mormor och morfar innan jag lämnar henne hos mamma när jag ska på Föräldramöte på förskolan klockan 18. Sen efter det ska jag hem, packa ordning lite fika att ha på jobbet och sen arbeta natten. Jag hoppas det blir ganska lugnt. 

Ah well, bäst jag går ner i källaren nu. Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0