Damn!

Skit förkylning som ska komma nu då! Eller är det pollen-helvete som gör det?

Fan vad trött jag blir på förkylningar... Jag blir alltid täppt, inte "snorig" i den benämningen, utan bara täppt. Nu har ju jag den egenheten att är jag täppt i ena näsborren, ja då inbillar jag mig att jag inte får tillräckligt med syre genom att endast andas genom den "otäppta". I och med det så andas jag alltså genom munnen, vilket framkallar en slags panik-känsla av att jag endast fyller ena lungan med syre. 

Resultatet av det?

Krypningar i hela jävla kroppen och en inre panik. 

Nässpray is tha shiet!! 

Som ni kanske vet så är nässpray galet "beroende-framkallande", vilket i sig leder till att jag antingen måste tvinga mig själv att leva utan nog med syre i blodet (vilket jag VET att jag får men hjärnan skickar ut små panikkänslor iaf) eller fortsätta använda nässpray resten av livet. Typ. 

Nu är jag alltså förkyld. Igen. Fan. Jag som nyss slängde nässprayen och var FRI!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Svar: Ja..det skulle kanske vara nåt! :-) Ska bara komma på något att måla..

Hoppas du snart mår bättre vännen! <3

Kram!

2011-05-09 @ 15:22:52
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0