God måndag.

Så vare måndag igen. 

Idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt, städa lite lätt, tvättat lite lätt, fått några dagars arbete. 

Det är nu det börjas. "Mjukstarten". Denna månad kommer jag vara tvungen att arbeta så mycket som möjligt och studera samtidigt. Nu är det färdigt med "den lätta" tiden, som bestått av enbart studier och marktjänst. Nu ska jag arbeta också. Det kommer bli roligt, det måste jag säga. 

Men jag gissar att jag kommer att vara ganska trött och slut när det väl är dax att sova. 

Hur som haver, denna vecka ser ut som följande:

Tisdag: 7.30-13 - arbete. 13.15 - 14.56 - studier. 
Onsdag: 9-12 - Studier - 12.30- 20.30 - arbete.
Torsdag: 7-10.50 - arbete - 11-11.30 - besiktiga bilen - 11.35-13- arbete - 13.15-15 - studier - 16-20.30 - arbete
Fredag: 13- 20.30 arbete. 
Lördag och söndag: MYS

Pust, jag blir trött bara av att läsa detta haha. Någonstans under helgen ska jag försöka passa in lite födelsedagsfirande för den söta 1 åringen och även lite plugg. Det får lov att bli kvällstid det med andra ord. 

Nu ska jag ta och läsa lite innan det är dax att sova. Mamman i familjen är trött hon med. 

Adios sötnötter!

Kommentarer
Postat av: sofie

WOW, slow it down miss!

2011-05-03 @ 16:02:00
URL: http://henrikssonn.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0