Hej Nyfikenstrutar!

Nuså har jag arbetat 2 nätter och sovit bort 2 dagar i princip. 

Igår när jag kom hem var jag inte ett endaste dugg trött, kollade på ett avsnitt av Gossip Girl innan jag somnade vid 9 tiden. Vaknade sedan vid 16 haha. Gudars så skönt att sova oavbrutet i så många timmar! Klev upp, tog en dusch och skubbade ned i tvättstugan innan jag for bort till Vikbäcken för supergod middag och en massa kramar med min fina dotter. 

Vid halv 7 for jag hemåt, fixade tvätten och gjorde iordning fikat jag skulle ha med mig på jobbet. Strax innan 20 for jag och skjutsade systeryster till en kompis innan jag for bort på jobbet. 

Natten gick falle fint denna med, lite väl stillsamt vid 00-03 tiden, men sen så... 

När jag kom hem i morse så kikade jag på Off the Map som jag missade förra veckan och sen somnade jag nästan medans jag läste lite oviktiga bloggar så då lade jag undan datorn, klickade igång en spellista på Spotify och sen somnade jag som en prinsessa.

Vaknade vid 13 och läste ett himla roligt sms (ni kommer inte förstå någonting alls);

"Nä ingen fara jag vart inte ens blöt i håret ;)"

Det gjorde min dag!

Nu ska jag ta mig någonting i magen innan jag ska hämta min fina, söta underbara lilla tös. Vi ska bara myyyyysa sen! Vi har lite mystid att ta igen <3

Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0