Älskade!

Oj vad lite jag har att berätta för er. Ingenting alls. 

Men så kan det vara ibland. Ibland händer det massor med saker, ibland händer det ingenting. Ibland händer det saker, men som är sådär lite oklart. Förstår ni?

Aja, inte för att jag tror att ni gråter floder för att ni inte får någonting ni kan gotta er i här hos mig, men ändå. 

I morgon är det onsdag. Och jag funderar på att fara till Östersund. En tråkig sak dock, jag har ingen stereo! 20 mil tur och retur utan musik. Fan vad tråkigt. 

På torsdag är min syster ledig, så egentligen skulle det vara en bra dag att åka in på, för att umgås lite med henne. Men. Ja. Jag vet inte. 

Fortfarande, 20 mil. I tystnad. 

Man kan ju bli galen för mindre.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0