Hängivna lovers

Jag tänkte bara slänga in ett god natt inlägg innan jag kvällar in. Ja alltså, inte SÅ utan... Somnar. Så menade jag. Inget annat. Sluta tro det nu. Så. Nu var det ut världen. 

Idag har vi kalasat, kalasat lite till och nästan blåst bort i stormen då jag skulle vara en riktigt super braig morsa och ta dotra till lekparken. Fan vad det blåste. Jag frös som en tok. Hur lätt är det att få en 3 åring att vilja åka hem? Inte sådär jättelätt då det finns gungor, rutchkana, storbracka-gunga och gungbräda. Och grus. 

Men, efter en stund så började även hon frysa så då for vi hem och hade det mysigt ist. I soffan under en filt framför Lejonkungen. Det är fan bra-morsa-poäng med det. 

Aja, nu ska jag sova, jag försökte titta på Water for elephants men jag Orkar inte. Den är säkert jättebra, men inte för mig ikväll. Jag är dötrött. Så jag ska starta min "sova" playlist på Spotify och sen soooooova. 


SÅ natti natti lovers, kanske vi får lite snö till julmarknaden i morgon, vad tror ni?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0