I told you once, I told you twice

Denna dag har gått himla fort. Jag har barnvaktat liten lillasyster ett tag medans mamma jobbade, jag har pluggat, sett på alldeles för mycket Teen Mom 2 på MTV och nu längtar jag lite efter en bebis. 

Men jag kommer ganska fort på nya tankar, jag har min lilla flicka och jag har inte ork eller möjlighet att lägga energi på någon annan än oss två och vårat liv. Jag har inte tid helt enkelt. Sen har jag ingen att skaffa bebis med heller haha. 

Aja, skolan går bra men jag stressar upp mig lite över att jag inte har fått just nå förfrågningar på jobb nästa månad. Hur ska det gå i Januari? Ingen aning. Men, det finns heller inget jag kan göra just nu, även om jag önskade att jag kunde trolla med knäna. 

Aja. Nu ska jag samla ihop mig och sedan hämta upp min lilla flicka på förskolan. Undra vad man ska äta för middag idag, någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: s

köttbullar och makaroner med hemgjord sås! Det skulle jag ha ätit idag om jag hade kunnat, men tror inte peder är så pepp på att äta det för tredje gången den här veckan HEHEHE

2011-11-24 @ 16:39:35
URL: http://henrikssonn.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0