I'm falling into you

God afton kamrater och fans!

Igår sov skrutt hos sin farfar med två av sina fastrar. Jag hade tänkt träffa några vänner för ett glas vin, men istället tände jag ljus hemma, drack te och såg på film. När filmen var slut kollade jag ut och ser att det faller snöflingor utanför fönstret. Så jag tog doggen och gick en promenad mitt i natten. Det var himla mysigt. 

Senare åkte jag till Krokvåg och spelade lite UNO och plockade upp min bror och hans tösabit. Sedan fick jag en lektion i konsten att sladda och även en nära döden upplevelse. Eller, så farligt var det inte, men hjärtat stannade av en skvätt. Det gick bra, huvudsaken det. :)

Idag har jag bara varit lat och tagit en varm dusch utan att behöva fylla hinkar med vatten, så som duscharna brukar vara då stumpan vill följa med. 

Sedan hon kom hem har vi varit ute en sväng och blött ner oss något alldeles förfärligt och hinkat massor med kaffe. Resten av dagen kommer nog att fortlöpa i samma långsamma täcken, vilket faktiskt känns väldigt skönt. 

Ikväll kanske jag gör som igår, tänder ljus och ser en bra film. Det var mys. 

Adios små grisar, njut av helgen och varandra! ♥



Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0