Jag bär dig om du vill

Jag har snöat in på Nordman, igen. Jag älskar att lyssna på hans röst, den är sådär lagomt "rispig" och underbar. Spelar han gitarr tro?

Annars då? Jo vi blåste till IKEA igår och jag handlade lite småplock. En röd pläd till soffan, ljus och nya glas. Sen var det typ det. Hittade en (1) julklapp också... Starkt jobbat! Verkligen. Jag hade ju bara hela jävla Birsta City för mina fötter, men visst... Aja, tur det inte är jul ännu!

Idag har jag och skrutt varit bort till Vikbäcken och letat reda på en adventsgran till oss och en till min mamma. Hittade en jättefin som kommer stå stolt på min balkong. Ett problem bara. Jag vet inte riktigt vart jag ska koppla in själva slingan som ska pryda den gröna stickan. 

Aja, det lär ju ordna sig det med antar jag. 

Om en liten stund ska jag kasta in liten i bilen och så ska vi åka upp till min lilla pappa och ge honom en present på Farsdag. En liten fjäskig sak, men det är iaf en present. Hoppas han gillar den. 

Bytt glas på ena framlyktan på Poo-bilen också. Jag gjorde väl egentligen inte så himla mycket, det var mest brorsan som fixade. Sen hjälpte jag honom att byta batteri i hans bil och nu är han och byter temostat. 

Oj vad intressant för er att läsa va? Jag nästan hör att ni skriver i era bry-block så pennorna glöder. Fint. 

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar också nordman. Hans röst, musiken och texterna! Ah. :)

2011-11-13 @ 23:37:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda Amcoff

Älskar oxå Nordman, men for the record, det är TVÅ killar som är Nordman. Han som sjunger heter alltså inte Nordman

2011-11-14 @ 14:27:37
Postat av: Mary

Haha ja jag vet, Men det är han som sjunger som man (jag) kopplar samman med Nordman :)

2011-11-14 @ 17:40:46
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0