Jag dör!

Alltså, Fredrik Backman. Vilken jävla man! 

Jag tror jag skulle bli psykiskt sjuk om jag var gift med honom. All heder till hans fru som ORKAR med honom. Men han är så jävla rolig! Att leva tillsammans med en vandrande comedy special måste ändå vara helt sjukt. Jag tror jag skulle utveckla magmuskler som inte borde finnas, av skratt. Haha. 

Idag läste jag följande. Jag skratta så kaffet sprutade! (inte så bra för datorn men va fan) Hade det varit JAG som stått där framför den där amöban till idiot så hade jag nog gett honom en pungspark och hällt målarfärgen på honom. Lätt. 

Fantastiska man. Du gör alltid min dag lite trevligare med allt du är med om. 



Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0