Käraste

Vad glad jag blir att se att ni tappra själar fortsätter att kolla ifall jag gjort någon meningslös (?) uppdatering. 

För er skull ska jag försöka bättra mig med uppdateringen. Men ni förstår, tant känner sig så attans trött på dagarna numer. Jag är på världens bästa APU plats och lär mig massor varje dag och får träna på allting jag lärt mig. Jag hämtar upp liten på förskolan, åker hem och lagar middag. 

Bygger lego, kollar på Musse Pigg, lagar gröt, lägger barn, läser saga, självdör i soffan en timma framför NCIS. Sen ska jag hinna med att plugga också mitt i allting. 

Ikväll tex, så vill jag verkligen se på Desperate. Men, jag sitter här istället. Och pluggar. Skallfrakturer, benbrott, ligamentskador, brännskador och köldskador. Och nu har jag tagit en paus för att spela lite spel på FB och skriva till er, mina tappra läsare. 

Nå, nog om mig, hur är det med Er?


Kommentarer
Postat av: Eruuka

SKYNDA TÄÄÄÄVLA: http://modegrabben.webblogg.se/2011/november/tavling-tygkasse-med-tryck.html

2011-11-08 @ 23:16:41
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0