Lord have mercy on my soul

God afton vänner och bekanta (och ovänner?)

Idag har jag studerat, barnvaktat, fikat och skrattat. Och sett på Teen Mom. Måste sluta med det. Jag blir bara irriterad och arg. 

Aja, nu är det helg! Stumpan bestämde sig för att kliva upp 05.23 typ i morse. Fy. Fan. Så ni kan ju tro hon varit trött på förskolan idag! Men hon fick sova en 30 minuter, så ikväll blir hon nog uppe lite längre, men det gör inget. Det är ju helg och ledigt i morgon. Just nu verkar hon vara förbannad på legot, och skriker och skäller på de dumma legobitarna. Haha... 

I morgon ska vi iväg och fira min kusin som fyllde år i veckan och sen ska vi på fika date. Efter det vet jag inte faktiskt, det visar sig. Söndag är det julmarknad. 

Jag kommer ihåg fjolårets julmarknad, det var GRISkallt ute och massor med snö. Idag, 2 dagar innan är det 5 grader varmt och inte en snöflinga så långt ögat kan nå. Så kan det vara. 

Aja, nu ska jag se efter om dotra har bråkat klart med legot eller om jag måste lösa bråket. 

Ha en fin kväll darlings!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0