Love today

Far åt helvete!

Du är en idiot!

Förbannade besvikelse till människa!!

Jag vill aldrig mer se dig!


Ja, hur många gånger har man inte bara velat skrika dessa meningar till någon? 
Ungefär varje gång det kokar i blodet av ilska, frustration och besvikelse. 

Hur många gånger har jag sagt dessa saker?

Inte en endaste gång.

Jag vill inte slösa energi på det. Så nu ska jag inte göra det heller. 

Motar bort irritationen och accepterar det som det är. 

Men jag skriker sakerna inombords. 

Men då skadar det inte den det egentligen handlar om, och det är det viktigaste.

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Nä, men din dotter är?

2011-11-11 @ 11:35:50
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Eruuka

Okej? så skriver du bara för att jag hatar att du skriver med punkterna! Klart jag saknar dig också Mai, men jag kommer nog aldrig kalla dig för barn:) Du är ju för attsingen en tant!

2011-11-11 @ 12:32:46
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Linds

Han är en idiot!

His loss!

2011-11-12 @ 18:13:23

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0