My heart whispers GO, my mind's screaming NO

Goder afton både herre och fru. 

Ligger i sängen och har just sett ett superspännande avsnitt av Gossip Girl. Jag gillar den serien. Att få gotta sig i deras glamourösa liv och våndas åt deras HYPER invecklade problem. I like it. 

Alldeles förträffligt för en småbarnsmorsa utan vidare spännande eller flådigt liv. 

Nåväl, nu ska jag starta upp en liten musiklista på Spotify och sedan läsa lite i Mia Skäringers bok Dyngkåt och hur helig som helst. Såg att hennes nyaste bok, Avig Maria, har kommit ut nu. Den önskar jag mig i julklapp kamrater! 

Jaja, nu ska jag stänga ned Blogg.se och starta musiken. Nya tag i morgon lovers, då tänker jag att vi tar tag i tvätten. Okej? 

Okej. Ses i morgon! Sweet dreams.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0