The wind in my hair and sand at my feet

God förmiddag lovers!

Dagen idag startades med en sovmorgon ända till klockan 9, lyx! Sen kokade vi kaffe, kissade hunden och gjorde frukost. Nu sitter jag här, stumpan kollar på barnkanalen och doggen sover sött i sin korg. 

Ute skiner solen och snart ska vi klä oss och ta en härlig promenad tror jag. Lite frisk luft skadar in när man är förkyld och en smula febrig. Ska ta och ringa förskolan och sjukänmäla lillan i morgon med, men jag väntar tills de fått äta lunch i lugn och ro. 

I morgon ska första uppdraget på den sista, SISTA, kursen vara inne. Dessa kapitel handlar om benbrott, brännskador och sånt smått och gott. Kul!

Aja, nu ska vi stöka undan allt från lunchen och ge oss på en promenad innan vi ska röja lite här hemma. 

/skön känsla i kroppen

Edit 14:35
Var ut och kikade på hemsidan jag studerar emot, och uppdraget ska vara inlämnat den 27:e, inte i morgon. 

/drar ännu en lättnadens suck och får en ännu större behagskänsla i kroppen

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0