7/10-2011

God morgon follower!

Har ni sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade. Jag fastnade på Manhattan igen... Jag har skjutit upp att kolla på något av de nya avsnitten, just för att jag vet att jag blir fast direkt. Men igår kunde jag inte motstå frestelsen längre.  Åh vad bra det var! Och, naturligtvis så slutade första avsnittet såå spännande att jag var tvungen att se det andra också... Det var lika bra det. 

Skrutt kom och väckte mig nu vid 7, jag tror bannemig hon sovit i sin säng hela natten i natt. Wiiihoo. Det gjorde hon de två första nätterna vi sov här i det nya palatset. Men sen så bestämde hon sig för att inte göra det nå mer, så hon brukar komma till mitt rum runt 1-4 tiden. 

Men i natt har jag inte hört henne någonting, så kanske hon sovit hela natten hos sig? Guess we'll never know. 

Ute är det frost på gräset. Och jag blir alldeles varm inombords. Åh vad jag tycker om hösten! Det är min absoluta favorit årstid! Alla färger, lagom kyla och man får använda halsduk och mössa utan att verka helt knäpp. I love it!

SMHI säger att det ska bli storm och minusgrader i helgen, jag kollade igår. I morgon ska det vara som kallast -1 och på söndag -4. Iaf här. Hoppas solen skiner i helgen så kanske man kan ha en picknick ute eller någonting. Mys!

Nu ska jag kliva upp och göra mig redo för att möta människor och sedan koka en gröt till oss. 

God morgon! ♥

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0