God morgon!

Nu börjar det brinna lite i knutarna för fröken tidsoptimist. 
Ute regnar det, kul! Mörkt är det också... Och jag ska åka efter vägen till Kälarne. Den vägen skrämmer mig lite. Den känns läskig, tycker jag. Det har hänt så mycket olyckor efter den vägen, och det känns inte alldeles jättekul att åka där. Speciellt inte när det är mörkt och regn = halt?

Aja, jag kommer ju fram när jag kommer, tänker inte stressa efter vägen iaf. Bättre jag kommer fram om än någon stund senare än planerat. 

Nu ska jag klä mig själv och sedan jaga upp dotra från soffan så hon får på sig lite kläder. 

Adios darlings!

Exciting. Or is it all in my mind?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Bra tänkt gumman!! Bättre & köra lugnt & komma fram =) Love U pöss

2011-10-27 @ 10:12:57
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0