Going

19.00 - Slut på Disney Junior. Kvällsfika.
19.12 - Ramaskri över att leverpastejen är slut (någon gav den till hunden)(någon har glömt köpa ny)
19.15 - Lugn. Det blev yoghurt med special K.
19.30 - Borsta tänderna, ta på nattlinne och gå på toa.
20.00 - Puss på pannan, god natt.
20.02 - Maaaaaammaaaaaaaaaaa, ja måsse kissaaaaa. (suck)
20.03 - Kissat och tillbaka till sängen.
20.10 - Skälla på mamman för att det är feeeeeeeeeeeel på sängen.
20.11 - Konstaterat att det enda felet är att "någon" kastat bort lakan, kuddar och täcke. Kvar ligger Tiger och Apan.
20.12 - Nu är det natt! (halv sträng utan att vara arg)
20.30 - Maaaaaaaaaaammaaaaaaaaaaaaa, kan inte soooova nu. De e inte natt heller. 
20.31 - Mammas tålamod är slut. Nu är det natt unga dam, ett ljud till och jag stänger av den där förbannade tingeling helvete som ändå inte är.... Nej stop nu. Så sa jag inte. Det var vad jag VILLE säga. Tålamodet var förvisso slut, men jag stoppade tillbaka henne i sängen och sa" nu är det natt och jag vill inte höra någonting mer från dig ikväll. Du behöver sova. God natt!"
20.54 - Tystnad... Undra om det fungerade?

Nu är det ju alldeles strax Grey's premiären, då kan jag ju inte ha någon Lintott springandes.

Kommentarer
Postat av: Coquina

Inte helt fel med Greys när barnen lagt sig =) Du som har barn får gärna kika in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig som har barn =)

2011-10-06 @ 10:22:06
URL: http://coquina.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0