Hollywood hills

Bye bye Hollywood hills forever....

Japp. Idag pluggar jag med Mixmegapol ur högtalarna. Awesome! Mycket bra musik, jag börjar bli lite leds på spellistorna jag har på spotify nu faktiskt. Lite variation är bra, och då är Mixmegapol väldigt bra!

Idag har min lilla-lillasyster varit här en stund medans vår mamma hade Yoga på Wildhussen. Vi käkade gröt, gofika (göteborgskex), och rostat med marmelad. De rostade var till mig, men hon ville också ha så det fick hon. Passa på att kladda ordentligt när inte mamsen eller papsen är i närheten ;)

Nu har jag läst klart alla kapitell som ska läsas framtill nästa uppdrag, så nu ska det bara repeteras och sen är jag nog redo att skriva uppdra på onsdag. Hoppas jag.
Himlen öppnade sig helt förut, och det vräker fortfarande ned utanför och alldeles snart är det dax att hämta liten från förskolan. Lite små jobbigt att bara ha blinkers på the car åt vänster, blir en massa omvägar kan man säga haha....

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0