I love the way you lie

Dagen idag har fortlöpt väldigt fort. Ett städryck när jag lånade ut stumpan till hennes mormor så hon fick slippa mig en stund och jag fick städa ifred. Eller, städa och städa, röjde undan och dammsög. Ska ta och ge mig i kast med the toilet när hon somnat ikväll. I morgon får det lov att bli ett jäkla ryck med hemmet känner jag, men det får bli efter dagis för jag måste verkligen läsa mig leds i morgon. På tisdag ska vi in till Östersund för liten ska till Ögonmottagningen igen för en koll. 

Då ska jag försöka att komma ihåg att köpa nya galonbyxor och galonvantar till lillan. Vantarna jag köpte i våras verkar vara spårlöst försvunna, vilket är synd för de var både bra och ganska dyra. Ah well, bara att acceptera.

Just nu sitter jag här och funderar lite och skrutt leker med en ballong och kollar på TV ibland. Söt nos. 

Ute är det nederbörd, men jag tänker inte se efter om det är snöblandat. Det har fallit snö inne i Östersund idag så det lär ju komma hit också. Usch. Vill inte!

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Nu har jag slutligen lagt till dig på twitter :D Även om jag aldrig är där typ. Haha.

2011-10-09 @ 20:58:52
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0