Leav me alone, I'm lonely

God morgon lovers!

Igår drabbades jag av akut insomnia. Läste klart Babbens bok Jag vägrar dö nyfiken, förjävla bra och rolig bok! Sen släckte jag lampan, blundade och... Öppnade dem igen, klarvaken. 

Låg ett tag och försökte övertala mig själv att somna. Gick inte alls. Började bli hungrig. 

Klev upp och var vrålhungrig. Så jag serverade mig själv en tallrik filmjölk, Kellogs Special K, tre mackor med marmelad, ost och gurka och en kopp Proviva Björnbär. Och parkerade mig framför Comedy Central. Först var det Jims värld, senare 2 avsnitt Frasier. 

Tillslut så somnade jag väl i soffan, för klockan 7 i morse kom tösen ut och undrade om det var morgon. Sötonge!

Idag kunde man tro att jag skulle vara en smula sömnig, men faktiskt inte. Känns skönt. Jag har hunnit med att läsa halva studieguiden till första uppdraget i Lindrande vård och facebookat och twittrat. Haha. Twitter. 

Vilket påhitt! Ah well. 

Nu lyssnar jag på Pink! på spotify. Härligt! Precis vad jag behöver idag faktiskt. Lite fart och bra texter. 

Jaja, nu ska jag skrapa ihop lite tvätt och fara ut till min mamma. Jag hade SKITBRA framförhållning och bokade tvätttider varje vecka flera veckor framåt. Ända till den sista september. 

Nu är min tvättkorg FULL och det är upptaget ända till onsdag. Bra där Mary. Verkligen. 

Såhär underbart höstigt har jag det nu :)
Min fina porslinsblomma som blommar på 5 olika ställen! I love it! (ville bara visa att jag är galet bra på att sköta blommor) (tydligen)

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Svar: Linnéa heter jag =) och du heter Mary? Ja, man måste börja någonstans! Klart vi ska följa varandra. Jag lägger till dig på momangen!

2011-10-03 @ 13:19:24
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Ja, alltså mitt riktigia namn nämner jag sällan i bloggen, så om du syftade på vad du skulle söka för att följa mig så är det Snigelpicka som är namnet =)

2011-10-03 @ 14:36:42
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Konstigt! Här är länken



http://www.bloglovin.com/sv/blog/2706118/snigelpicka/follow



=)

2011-10-03 @ 15:06:12
Postat av: snigelpickan

Haha jahaaa nu är jag med! Snigelpickan

2011-10-03 @ 17:13:35
Postat av: snigelpickan

Haha jahaaa nu är jag med! Snigelpickan

2011-10-03 @ 17:13:36
Postat av: snigelpickan

Härligt! är ju inte särskilt aktiv dock :P haha. Jag ska adda dig imorn, måste sova nu!

2011-10-03 @ 22:33:38

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0