Leaving scars

Hej mina små griskultingar!

Hur har ni det? Jag har fan fullt upp! Och jag... Gillar det! 
Jag trivs jättebra på min praktikplats, tycker mycket om människorna och får skratta mycket om dagarna, vem gillar inte det? Just nu är jag mätt och belåten efter en måltid bestående av potatis och köttgryta. Möms. Lilla stumpan sitter och kollar på TV (surprise) och lilla-lillasyster springer runt och bär på en sko. 

Lugnt och skönt!

Ikväll måste vi väl ta oss hemåt igen antar jag, hem till kaoset. Men det gör inget, jag trivs bra hemma och saknar mina knarrande golv. I morgon när jag kommer hem från Kälarne så ska jag ta och städa hela hemmet. Eller, först äta middag. Och köra en maskin tvätt. Och kanske kolla lite på TV. Men SEN! Sen ska jag städa. Jag lovar. 

Ah well, helgen kommer nog vara ganska lugn. Behöver spara energi. 

Nu kaffe.

/youknowyouloveme

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0