Mina trogna tjänare

Hur har ni det denna lördag? Mår ni precis som ni förtjänar, antingen på gott eller ont? 
Var ni ute och slog klackarna i taket, svängde med de lurviga (benen)? 
Eller satt ni hemma och var omgiven av syskon och familj? 
Blev ni bjudna på pizza och spelade kort?

Inte? 

Nehe, men serni, igår så var Eder Mary omgiven av familjen, blev bjuden på pizza och spelade kort. När familjen gett sig iväg på andra äventyr så tog Tant och lade sig i sängen i sällskap med en bra bok. Då var klockan ca 22.30. 

En fredag. Men vad gör det? Ingenting. För jag hade det alldeles perfekt mysigt. En perfekt fredag. 

Idag då? Jovars, fick uttöva lite sprutgivning (lugna er, migränspruta), fick gotta leverans av en vänlig vän från Stugun (lätt godaste godiset i bygden) och nu ska jag alldeles strax stoppa in kycklingen i ugnen. 

Lördagen kommer gå i flarrans och det glada humörets tema. Skrutt ska få spendera lite kvalitetstid med sin morfar, Jossan och lille-lillebroren Liam :) 

Nu måste jag påminna stumpan om att hon ska gå på toa. Det är ju en sådan sak man sålätt glömmer. 

Eller hur? 

Kärlek till er från Eder Tant Mary

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0