Moment

God morgon kärlekspiller! Hur har eran natt varit? Min har varit underlig kan man säga. Drömt en massa konstigt. Ja. Konstigt har den varit. Nu dricker jag kaffe och kollar på Timon och Pumba med lillan, disneydags är inte samma som förrut. Jag minns när det var Bumbjörnarna och Kalle Anka. Nu är det bara konstiga program. Aja, idag tänkte jag ta liten och åka till Inga-britts grav och tända ljus. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Vika lite tvätt och tvätta kanske. Städa bort min irritation och fundersamhet. Ja, så får det bli. Hoppas jag hinner säga adjö till kåmpis E innan hon och hennes kärlek lämnar hålan för staden. För gott. /brustet vän-hjärta/glad-för-er-skull = /kluven.

Kommentarer
Postat av: Eruuka

Puss Mai!

2011-11-01 @ 10:04:54
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0