Only when I sleep

Yep, idag är det fredag och jag och stumpan gjorde helg redan igår vi. 

Hade en mysig kväll och en sköööön morgon. 
När jag vaknade (10!!!) så var stumpan redan vaken och det doftade kaffe i lägenheten. MÖMS. Min bror var redan vaken och hade kokat kaffe. Det var inte illa att vakna och känna doften av nybryggt kaffe redan. 

Sen att jag fick sova till klockan 10 var ju bara... Magiskt! 

Any whore, vi for ut till min mamma idag och hon kapade luggen på stumpan lite och även mitt barr. Känns skönt faktiskt. Himla skönt. Nu sitter jag och väntar på besked om min syster och Pedda kommer och äter middag med oss idag eller inte. Beror väl på hur P har bestämt. Han har en tendens att bestämma saker bara sådär... 

Kanske ska ringa och kolla med honom... Hmm...
Til' later!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0