Räven raskar över isen (vägen)

God morgon griskultingar!

I morse när jag och stumpan tittade på Disney Junior så kikade jag ut genom fönstret. Då ser jag en otroligt vacker liten räv på andra sidan vägen, alldeles vid återvinningen. Den hoppade mellan containrarna och jagade kråkor. Jag och lillan kollade på den ett tag och efter en stund så kom den närmare och var bara precis på andra sidan vägen. Liten tyckte det var super spännande att se den så tydligt, jag tror nog inte att hon sett en räv tidigare. 

Den vandrade helt bekymmerslöst över vägen, in på TIME parkeringen och vidare in på vår gräsmatta. Sen jagade den någon fågel till och begav sig upp mot den lilla skogen vi har bakom huset. 

Det var roligt att se den, den såg verkligen frisk ut! Annars brukar man nästan endast se sjuka rävar, men denna hade tjock fin päls och en ståtlig svans. Den var verkligen en fröjd för ögat! 

Idag ska vi dammsuga palatset och fara och lägga om däck på saaben. Äntligen så verkar den vara välmående igen! :D 

Nu vankas frukost, adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0