Sometimes late at night

Jaha, så var denna lördag förbi. 

Morgonen började med sovmorgon ända till klockan 9. Det var inte helt fel måste jag säga! Stumpan kom iofs och väckte mig med ett hårlugg (av misstag)(hon skulle tända lampan och satte knät på mitt hår) och sen var det bara att bränna på kaffepannan. 

Klockan 11 for vi till det lilla gulliga fiket bredvid TKH och drack en kopp kaffe och skrutt fick lite godis. Jättegott kaffe och super mysigt var det. Tända ljus och hon som driver stället var jättetrevlig!
Sen skjutsade vi L på jobbet och for bort till min mamma där skrutt fick lite lunch och jag lite kaffe. Igen. 

Vidare upp till kompis i Krångede och kollade hennes och sambons hem. Det kommer bli så himla mysigt när de får det precis som de vill ha det. Där var vi i säkert 2 timmar och bara hade det mysigt. Vidare till min morfar och drack kaffe från deras coola kaffemaskin (vill ha en) och diskuterade trav. Haha, precis som att jag hade någonting att komma med till den diskusionen. Inte just. 

Sen hem och bestämde oss för pizza till middag och den intogs hos min pappa tillsammans med J och min farbror med sambo. 

Nu är vi hemma, skrutt sover, min bror och hans fjälla ligger i soffan och här sitter jag. 

Idag har varit en familje dag. Bara syster och P som saknades!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0