Dagen är HÄR

Japp, nu får alla som vill gärna gratta mig på min födelsedag. 

Hittills har jag fått 3 (!!) på bloggen, 2 st av Linda A, Tack för det hjärtat! 

Och en av en kille som heter Simon som (troligen) googlade lite och hamnade här. Ni vet, alla vägar bär till Rom (och uppenbarligen till min lilla blogg :D )

Tack för ditt grattis Simon, det var snällt :D 

Aja, nu ska jag försöka vispa ihop någon grädde till den kaosartade tårtan. Fan vad jag är dålig på att göra tårta! Aja, förhoppningsvis så smakar den bättre än den ser ut. 

Adios lovers, ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: emma

grattis grattis! jag såg faktiskt på jobbet att du fyllde år idag:D

2011-09-02 @ 21:33:18
URL: http://saema.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas att du fick en underbar dag vännen!! :) Glömde faktiskt att skriva här skämmes på mig

Såg även försent att mitt sms aldrig kom iväg, måste ha tappat mottagningen på mobilen. :( Det såg jag igår, kändes lite dumt att skicka ett då.



Men jag hoppas som sagt att du iaf fick en toppendag!!



Kramar

2011-09-05 @ 20:37:58
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0