I love you to death.

Jag vet inte om jag berättat detta för er förut, men jag har en kärlek. Ja, förutom min dotter naturligtvis... 

Det var en intensiv tid vi spenderade tillsammans, men nu under den senare tiden av sommaren så svalnade allting och vi sågs inte alls faktiskt. Men nu har vi börjat på igen, hälsat då vi träffats och nu tog vi det till det normala igen. 

Idag tog vi en dans tillsammans och allting känns bara så himla bra igen. Jag tror att vi kommer trivas bra tillsammans och jag tror att detta är början på ett väldigt fint förhållande... 

Älskade, kära du... 

Här får ni en bild på min kärlek:
Välkommen tillbaka, du älskade centraldammsugare!! ♥
Lämna mig aldrig igen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, trodde verkligen att det va något seriöst :)

2011-09-14 @ 20:00:33
URL: http://tinamarie.blogg.se/
Postat av: Tina

Förstår det ;) Allt bra?

2011-09-14 @ 23:09:24
URL: http://tinamarie.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0