Ja där ser man

VARNING!! Detta inlägg är totalt värdelöst och innehåller ingenting viktigt!

Jag lusläste alla kommentarer på blogg.se's inlägg om att iPhone-appen är hääääär. Ingen är egentligen nöjd över det faktum att den faktiskt är här, bara en massa klagande för att det inte fungerar som det ska osv osv... 

Sen är det ungefär 50% av alla som kommenterar och undrar näääääääär Android- appen ska komma. Och vaaaaaaarför de inte gjorde en Android- app FÖRST osv osv. 

Underligt nog får dessa vilsna själar ingen respons från blogg.se. 

MEN. 

Så skriver en vänlig själ att man faktiskt kan uppdatera bloggen via webläsaren, dvs skriva in blogg.se's adress, logga in som vanligt och sen klicka på HTML-knappen och sedan skriva inlägget DÄR då det inte går att skriva där du vanligen skriver. 

Naturligtvis, så var jag tvungen att testa detta. Och det fungerade. Wiiiho. 

Så vill man nu blogga från mobilen även fast man inte har en iPhone så kan man alltså göra det. 

Sådär barn, nu vet ni det senaste onödiga vetandet.

Nu ska jag fixa våran middag, kycklingfilé och klyftpotatis. Bara jag och den största kärleken i mitt liv. ♥

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0