Lördagen den 10/9-2011

Välkommen lördag, hur står det till?

Idag har vi ingenting särskillt på schemat, förutom att få tvätten torr och vikt. Tror jag ska klara av det faktiskt. 

Igår arbetade jag kvällen och blev bjuden på Underbar fiskgratäng, igen. Fan vilken tur jag har alltså! 2 gånger på 1 vecka, möms! 

Aja, nu håller jag på att göra lite lunch för mig och stumpan, sen måste vi nog gå bort på affären tror jag. 

Puss hej!

Uppd. Attans, jag som kollade datumet men skrev fel ändå.... Hahaha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu höll du på å göra mig dagvill fröken ;) De är lördag fast den 10 ;) Haha. Vart nervös där ett tag.

2011-09-10 @ 21:11:55
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0