Off we go!

Okej, nu är det strax dax att ge sig iväg till förskolan!

Skrutt tog sovmorgon idag, men jag gjorde inte det. Åååh vad jag önskade att jag bara fick krypa ned bredvid henne när hon sussade så där super sött som bara min dotter kan göra. Men icke. 

Doggen behövde ju få en morgon kiss och jag behövde ju klä mig och få dricka kaffe i LUGN OCH RO. Never happens. Jag hinner oftast inte dricka upp en hel kopp kaffe på morgonen, det ska startas barnprogram, ut med hunden, leta reda på kläder, hjälpa på toa osv osv... 

Men idag har jag hunnit med 2 koppar kaffe och NYHETERNA. 

Shit. Jag känner mig så... Vuxen. 

Ungefär såhär sött sov hon. Men i min säng då. Med nattlinne. Inte på golvet.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0