Say you, say me

Ååh mina älsklingar, jag har haft en smärre bloggtorka. 

Jag har jobbat, umgåtts och sovit. Helt galet vilket sömnbehov jag har haft den senaste veckan. Ja, jag har snorat lite och haft taggtråd i halsen. Det har nog påverkat sömnbehovet lite. 

Men nuså. Nu har jag piggnat på mig. Lite ont i halsen, men det är allt. 

Nu har yours truly tagit tag i livet en smula och bokat en synundersköning. Ni förstår, tant ser lite suddigt ibland. Så, nu ska jag till Sollefteå nästa vecka och se om det behövs ett par extra ögon eller om tant inte ser illa utan är inbillningssjuk. Spännande!

Annars då? Jovars, tackar som frågar. Jag mår ganska bra. Tyvärr skiner inte solen på mig så ofta, men å andra sidan så har jag (äntligen) fått plocka fram halsdukar och raggsockar. Juste, raggsockar. Högre makters gåva till frusna fötter. 

Skrutt blir alldeles snart 3 år. Min lilla (stora) tjej. Idag har jag varit och inhandlat lite födelsedagspresenter. Min lilla gumma, när blev du så stor?



Bakom mig (jag sitter i köket hehe) så kokas det lite kaffe, gött! Har fått alldeles förlite kaffe idag! Men, på ett av "fiken" i Solle så käkade jag en halloncheesecake. FAN VAD GOD DEN VAR! Tog kort på den, bara för att den var så himla fint upplagd, med chokladsås över och allt. Men, jag idds inte fara runt i hemmet och leta reda på kabeln till telefonen, så ni får föreställa er godsaken. Ja, och kaffe till det. Naturligtvis. 

Nu ska jag dricka kaffe som är bryggt i min födelsedagspresent till mig själv, denna:



Adjö

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0