Söndag

Idag är det söndag. I morgon fyller mina fina, stora underbara tjej 3 år. Tiden har bara rusat förbi och det har hunnit hända en massa saker på den tiden. 

Livet ser inte ut som jag tänkt mig för 4 år sedan. Ingenting egentligen ser ut så som jag trodde. Men det gör ingenting. Jag har världens finaste dotter och ett bra liv. 

Jag går i skolan och är snart klar med min utbildning. Jag bor i en fantastisk lägenhet med knarrande golv och en massa utrymme. Jag har planer på vad jag ska göra med stumpans rum bara pengarna finns. Jag ska måla och göra det till ett rum för Henne. Med hennes färger, grönt, orange och rosa. Hennes favoritfärger. 

Jag ska måla mitt rum i en mysig viol/lila/rosa färg med en mörkröd fondvägg. Jag vill ha beige i vardagsrummet med en fin fondvägg i någon starkfärg med mönster. 

Jag vill måla luckorna i köket och byta kakel. 

Ja, det finns massor jag vill göra med denna lägenhet, men jag trivs alldeles ypperligt just som det är. 

För jag har mitt livs största kärlek med mig, varje dag. Jag får gå och lägga mig med vetskapen att hon sover i sin säng i rummet bredvid och jag får vakna varje morgon med henne alldeles nära, sovandes eller av att hon kommer och väcker mig och vill ha "thé o macka". 

Älskade lilla mirakel, du är det finaste jag har!



Kommentarer
Postat av: Eruuk

Världens finaste Anna!<3

2011-09-25 @ 17:03:11
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0