Hejhejhej

God morgon denna soliga söndags morgon i april.

Allt väl mina vänner?

Igår var vi till Ilo och käkade god grillad middag i trevligt sällskap. Gosade på en liten sötnos och det snurra runt i livmodern igen. Måste. Sluta. Träffa. Små. Barn.

Sen spelade vi lite Buzz innan vi åkte hem vid 23 tiden. Lilla hjärtat kämpade på och var vaken ända tills vi satte oss i bilen ungefär haha.

Idag ska vi ta en sväng med dammsugaren och ta en tur till tvättstugan. Det känns som lagom aktivitet idag. Och gå ut i solen.

Drömde inatt att det var sommar och både jag och liten hade bruna ben och fräknar :) När man tittar ut idag så är det strålande sol, om inte träden var tragiskt nakna så kunde man tro att det var sommar. Men det kommer.

Till veckan händer det spännande saker, jag tror jag dööööör av nervositet.

Adios, nu är kaffet klart


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0