All that I say, you always say more

Tänkte bara kika in och säga god natt till er mina trogna små läsare.

Idag har jag egentligen inte gjort ett jävla dugg av det jag skulle. Förutom att vika och lägga in all tvätt som jag skjutit upp alldeles för länge. Det är ganska jobbigt att inte ha något bra ställe att gömma det på bara. Den rena ovikta tvätten alltså. Till slut måste jag ju ta undan den för att inte bli psykiskt sjuk på riktigt.

Aja. Annars har vi gjort hemskt lite jag och lillan. Men det gör ingenting. Vi har kollat på Askungen för 74546 gången och myst. Min dotter är inte så himla pigg på att vara stilla och mysa med mamman längre. Men idag gick det himla bra.

Aja, god natt med er kamrater. Nu ska jag sova så jag hittar tillbaka till de där oanade krafterna som jag VET finns där. De ska jag plocka fram i morgon när jag ska fixa skolan.

Juste. 10 dagar kvar. 10 dagar.

God natt!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0