Söt

Haha, alltså mitt barn. Hon är inte riktigt klok. Haha.

Nu ikväll när hon skulle sova, så bråkade vi såklart, som alltid.

Hon låg i sin säng och läste och sen blev det tyst. Jag trodde hon somnat så jag skulle släcka lampan. Då var hon fortfarande vaken och klockan var närmare 22. Jag sa åt henne att sova och sköt igen hennes dörr.

Nu skulle jag gå och släcka lampan, men hennes dörr var öppen. Min how ever, min dörr var stängd. Helt stängd och lillans säng tom.

Då har hon gått in i mitt rum , släckt lampan och stängt igen min dörr och snarkade sött i min säng.

Skitunge!

(ja, jag förstår att detta inte alls är gulligt för er som läser, men den händelsen smälte mitt hjärta till vatten)


Kommentarer
Postat av: Eva

Mitt hjärta skulle också smält

2012-05-02 @ 06:56:52

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0