Åh denna VÅR!!

Jag blir alldeles varm av att bara tänka att det är VÅR!!

Det finns Tussilago, fågelkvitter och solen verkligen värmer!! Idag har jag varit ute och gått med Å och E och hundarna.. E låg mesta delen och sov men vaknade sen.. Det var så himla mysigt ska ni veta..

Sen när vi precis kommit hem så kikar jag på telefonen och såg att K hade ringt. Bäst jag ringer upp henne och det visar sig att hon vill bjuda på middag idag!! *kärlek* Gudars så himla snällt!!


Så dit ska jag sen och käka, undra vad det blir för gott? =P


Men nu hamna jag i lite av ett dilemma.. Ska man ta med sig någonting som typ tack eller hur gör man EGENTLIGEN då man blir bortbjuden..? Jag vet ju att på "finare" middagar, och nu säger jag inte att detta inte är en middag i TOPPKLASS, för det är det!! Men iaf på finare middagar så ska man ju typ ta med en flaska vin eller nått.. Eller typ någon dyr choklad från Schweiz eller Tyskland.. Men hur gör man då man ska till en vän på middag?


Jag har någon flaska med Xider i kylen, kanske man ska ta med en sån??! Shit vad svårt..


Återkommer med uppdatering på hur det löste sig och om jag fick någon mat eller om hon tog det som en förlolämpning om jag kom tomhänt.. =S

Kommentarer
Postat av: Kickan

ja Marie vart faaaan är vinet???

2008-04-22 @ 18:28:55

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0