Hmm..

Är det inte typiskt att den finaste vårdagen hittils är just idag? Idag då jag ska åka till Birsta. *suck*

Ringde nyss och kollade så dom hade grejorna i lager, det hade dom.. Nu väntar jag bara på att min sambo ska komma hem så vi kan åka någon gång.. Börjar känna mig lite stressad.. =S

Igår var det arbete, IGEN. Men nu ska jag vara ledig i två hela dagar och en halv, börjar halv fyra på torsdag.
I morgon kommer pappa och K och ska äta mat.. Kanske jag tvingar med dom att kolla på någon brasa oxå, bara för att jag så gärna vill se en =)


Såg på nyheterna igår kväll med en boende, det handlade om cykelstölder. Dom pratade med en polis inne i Östersund och han visade deras förråd i källaren med en massa hittade cyklar som ingen verkar kännas vid. Hur som helst så började han prata om själva stölderna. Om du blir av med en cykel som sen hittas en bit bort, då var den aldrig stulen, den bara blev flyttad.

Är inte det sjukt? Om jag har en cykel någonstans och när jag ska ha den sen så är den borta, då är den väl stulen? Även om den hittas tre kvarter bort så blev den ju ändå stulen?!


Tydligen inte.


Har vi verkligen sådanna lagar i Sverige?!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0