25/8 - 08

God morgon mina vänner. Sovit gott?

Det har nog jag.. Förutom att jag "gatt" gå upp vid 2 för att gå på damernas, och inser då när jag kommer upp igen att jag troligtvis har med vätska i mina fötter än någonsin tidigare.. *lägga-upp-dom-högt*
Somnade om bara för att vakna 2 timmar senare för samma procedur. *suck* Men sen hade jag svårare att somna om.. Låg och kikade på en av mina blommor i sovrumsfönstret, den lutar på ett knepigt vis.. Skulle kanske behöva en pinne att luta sig emot, men jag har ingen som inte används.. Men jag har en som kanske inte behövs på ett annat ställe..
Hmm.. Undra om jag ska "sno" den och palla upp växten..?

Vaknade när Micke for iväg på arbete idag, vid halv 8 ungefär.. SUCK. Aja.. Var ju  bara att kliva upp då. Hunden är helt slut efter denna jobbiga stadshelg tror jag, för jag sitter uppe nu och hon ligger kvar nere.. Orkade väl inte gå med upp. Lathet. Hur som helst så kokade jag vatten i våran nya vattenkokare, ja min sambo hade bestämt sig för att vi skulle ha en och nu har vi det, och satte mig framför nyhetsmorgon och njöt av min underbara, men ack så sjukt varma, kopp te. Fötterna ser fortfarande ut som.. Alldeles för stora iaf.. Det är allt jag har att säga om det.

Igår kväll, medans jag bäddade sängen kommer det en SAAB av fruktansvärd kulör inrusandes på våran gård, jag ropar till gubben att det är någon som kommer och vem var det inte då? Mattias. Han kom upp, kallade mig för tjockis och ville att vi skulle fara upp till han och Jaana och dricka kaffe. Okej =D SÅ då tog jag hunden i min bil och "grabbarna" åkte den fula Saaben. Haha.. Vi flickor åker med klass vi.

Kollade på de nya gardinerna som Jaana har och surrade en massa skit.. Jätte trevligt, får se om vi kanske ses sen ikväll. Ett mysterium upp stod dock, eller egentligen två. Dels så gnekar inte alls deras säng lika som våran (vi har likadana) och sen så var det en skiva som jag och Jaana vände deras lägenhet upp och ner för som var borta..
Undra om hon kommer leta ihjäl sig efter den idag med.....


Aja.. Nu ska jag kika vidare innan jag.. Ska gå och duscha..

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag såg bilderna.. jättefint =) skönt att ni haft en bra helg.. vad händer idag då? Kram

2008-08-25 @ 09:44:26
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0