5 timmar

Nu har jag jobbat i 5 hela timmar. Det har gått jättebra.. Förutom då det gjort ont i min rygg och strålat ner över bäckenet.. Men men.. Skulle kanske inte ha burit soff-helvete igår.. **suck**
Jobbade med Jaana, min lilla goa Jaana.. =) Vad hade jag gjort utan dig och mina andra två som är speciella för mig? =)

Var och fikade med Tina, Fredrik, Sara K, Maria och Elin tidigare under dygnet, det var riktigt trevligt faktiskt.. =) Drack jättegott te och åt en snoddas OCH en toast.. *mums*

I morgon jobbar jag 7-12 och sen drar jag iväg till stan.. Hoppas Kickan följer bara..
Försöker få tag i henne och dubbelkolla IGEN men hon svarar inte.. *gnisslar tänder*

Aja.. Nu ska jag kika vidare.. Adios for now..

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja det känns jättebra med nya huset, harmoniskt :)

2008-08-07 @ 08:46:49
URL: http://kykyri.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0